Cisowianka
Nowa reklama Cisowianki 2021: Kampania reklamowa „Cisowianka – Tradycja, która nieprzerwanie trwa do dziś”

Nowa reklama Cisowianki 2021: Kampania reklamowa „Cisowianka – Tradycja, która nieprzerwanie trwa do dziś”

Nowa reklama Cisowianki 2021

Jako jedno z największych polskich przedsiębiorstw w regionie stale się rozwijamy, planując kolejne inwestycje, ale w tym wszystkim nie zapominamy o tym co najważniejsze – dziedzictwie historycznym i kulturowym naszego regionu. W naszej ostatniej kampanii reklamowej nawiązujemy do najważniejszych dla nas wartości takich jak tradycja, rodzina i znaczenie historyczne Nałęczowa jako uzdrowiska – wyjaśnia Dorota Weka, Dyrektor Kreatywna z Nałęczów Zdrój. 

Wybór kreacji i kierunku kampanii potwierdza, że nasza firma od początku swojej działalności jest silnie zintegrowana z miejscem, w którym działamy oraz jego mieszkańcami.

 

- Cieszymy się, że mamy w regionie świadomego i zaangażowanego przedsiębiorcę, jakim jest spółka Nałęczów Zdrój. Firma realizując swoje cele biznesowe nie zapomina o lokalnej społeczności poprzez m.in. współfinansowanie infrastruktury, wsparcie jednostek Ochotniczej Straży Pożarnej czy wieloletniego klubu sportowego w Drzewcach. Co ważne w swojej działalności nawiązuje do najlepszych uzdrowiskowych tradycji regionu, restauruje zabytki i tym samym na skalę ogólnokrajową przyczynia się do promocji uzdrowiskowego Nałęczowa – mówi burmistrz Nałęczowa Wiesław Pardyka.

 

Nowa kampania reklamowa „Cisowianka – Tradycja, która nieprzerwanie trwa do dziś”

 

 

W kreacji wykorzystane zostały akwarele autorstwa Michała Zaborowskiego, które przenoszą nas do uzdrowiska Nałęczów w jego najlepszym okresie oraz do Pałacu Małachowskich. Wszystko to przy dźwiękach muzyki z filmu „Rodzina Połanieckich” Wojciecha Kilara w wykonaniu Grzegorza Niemczuka. Nie jest to przypadkowy wybór. Henryk Sienkiewicz tworzył historię rodziny Stanisława Połanieckiego właśnie w Nałęczowie. 

 

Spółka Nałęczów Zdrój od 2017 roku jest właścicielem Pałacu Małachowskich, który stał się zalążkiem nałęczowskiego uzdrowiska. Producent Cisowianki przywraca dawną świetność popadającemu w ruinę symbolowi uzdrowiska i tym samym otwiera nową kartę historii pałacu zgodnie z filozofią społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw (od ang. corporate social responsibility – CSR).

Od ponad 110 lat celem istnienia Towarzystwa Przyjaciół Nałęczowa jest rozwijanie inicjatyw zmierzających do rozwoju i promocji Nałęczowa pod względem ogólnokulturalnym, leczniczym, wypoczynkowym i społeczno-gospodarczym. Strategiczna współpraca pomiędzy Towarzystwem a spółką Nałęczów Zdrój jest naturalną realizacją wspólnych celów i ambicji jakie nam przyświecają. Właściciel marki Cisowianka od wielu lat przyczynia się do odbudowywyania naszego wyjątkowego dziedzictwa poprzez przywracanie do świetności zdewastowanych zabytków i ich wartości kulturowych – mówi Prezes Towarzystwa Przyjaciół Nałęczowa Bogusław Gałęzowski.

Nowe spoty reklamowe Cisowianki można oglądać do końca kwietnia w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych w najlepszym czasie antenowym. Kampania ma również odsłonę w prasie oraz na kilku tysiącach nośników outdoorowych w całej Polsce. W maju kampania będzie realizowana w wybranych sieciach handlowych. 

Link do spotu reklamowego: https://www.youtube.com/watch?v=oJCk1epwNAM







Z początku woda mineralna Cisowianka dostępna była jedynie na terenie Lubelszczyzny, gdzie szybko stała się lubianą i popularną wodą.

Historia Cisowianki

Z początku woda mineralna Cisowianka dostępna była jedynie na terenie Lubelszczyzny, gdzie szybko stała się lubianą i popularną wodą.

Kiedy jedziesz przez urokliwe okolice Nałęczowa do rozlewni wody Cisowianka nie spodziewasz się, że zastaniesz taki widok.

Nałęczów Zdrój

Kiedy jedziesz przez urokliwe okolice Nałęczowa do rozlewni wody Cisowianka nie spodziewasz się, że zastaniesz taki widok.

Historia Cisowianki jest nierozerwalnie związana z miejscem wydobycia – zieloną i ekologicznie czystą okolicą Nałęczową

Historia uzdrowiska

Historia Cisowianki jest nierozerwalnie związana z miejscem wydobycia – zieloną i ekologicznie czystą okolicą Nałęczową

Specyficzny mikroklimat, który wytworzył się w tym pięknym miejscu powoduje, że ciśnienie krwi obniża się samoczynnie

Mikroklimat

Specyficzny mikroklimat, który wytworzył się w tym pięknym miejscu powoduje, że ciśnienie krwi obniża się samoczynnie


Do góry
W celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie w ramach naszej witryny stosujemy pliki „cookies” wskazane w polityce prywatności. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień w zakresie plików „cookies” w przeglądarce internetowej oznacza, że wyrażacie Państwo zgodę na ich zapis i wykorzystanie oraz, że akceptujecie naszą politykę prywatności.

Polityka prywatności OK, zgadzam się